shbabalda3oa
shbabalda3oa
shbabalda3oa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbabalda3oa

من الجميل ان تزرع ورده فى بستان لكن من الاجمل ان تضع الحب فى قلب انسان انت وحد فى عيونى أجمل وأحلى ملاك انت مهما خيرونى مستحيل اعشق سواك أغضب فأنت رائع حينما تثور أغضب فلولا الموج ما تكونت البحور أغضب كن عاصفاً كن ممطراً فإن قلبى دائما غفور كل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتفرج على حوارات البنات

كاتب الموضوعرسالة
nesma helmy

nesma helmy

اتفرج على حوارات البنات Empty
مُساهمةموضوع: اتفرج على حوارات البنات   اتفرج على حوارات البنات Emptyالإثنين أغسطس 09, 2010 3:20 pm

انا عملت الموضوع دا علشان حكم محكمة المنتدى
ربنا على المفترى

بنت بتقول لولد- أنا ميهمنيش أى حاجة ولافلوس ولا حاجة فى الدنيا المهم أنت وبس أنا راضية بجحر المهم أكون معاك (وبعد اسبوع واحد اتفرج يامعلم) 2-لو فضلت زعلان منى كده انا هموت نفسى (ابقى قابلنى..ال اموت نفسى ال) 3-ح ستناك طول العمر يا حبيبى مهما حصل (والواحد يسافر وهوا مطمن يرجع يلاقيها متجوزة وعندها عيلين) 4-انا جيلى عريس ومش عارفة اعمل ايه حيلي معاهم في البيت خلصت (وهيا أساسا ماحدش معبرها غيرك) 5-النهاردة أسعد يوم فى حياتى (يوم ماعرفته , يوم ماخطبها , يوم.... على اساس ان حياتها كلها يوم واحد) 6-أنا روحى بتتسحب منى لما بفكر أننا ممكن نسيب بعض (معظمهم بيسيبوا بعض ومسمعناش عن حد منهم مات) 7-ماتصلتيش بيا ليه ياحببتى ...ماعيش رصيد (بتلمحله علشان يشحنلها) 8-ماردتيش عالتليفون ليه ياحببتى..كنت قاعده مع ماما ( اكيد منفضاله ومش عاوزه تكلمه هاتغلب يعنى لو قامت من جنبها وردت عليه) 9-هاتتقدملى امتى (بتتقال بمعدل 19 مرة فى الدقيقه) 10-انا بغير عليك (تخنقه وتكره فى حياته وفى الاخر بحبك وبغير عليك) 11--كنت مع مين انا كلمتك وماردتش (ممكن يكون فى الحمام او ماسمعش بس أكيد انت كنت مع واحده تانيه) 12-ايه رأيك فيا النهارده (سؤال كل يوم) 13-انا هاقفل الموبايل بقى علشان دخله انام (تشغل الشريحه التانيه وتكلم الواد الجديد الى اتعرفت عليه) 14-طب الموبايل هايفصل شحن سورى ياحبيبى سلام دلوقتى (اقفل بقى غرمتنى ..دى كلها مكالمه) 15- طب سلام دلوقتى اخويا جيه (افف ايه الرغى ده خرمتلى ودانى) 16-على فكرة .. انت اول ولد اعرفه و اديله تليفونى و اخرج معاه .. انا عمرى ما عملت كده ابدا (ياراجل...أشمعنى) 17-انا مش فاهمة ليه الولاد بتبص للشكل و الجسم بتاع البنت ؟؟ بجد الولاد دول عينيهم زايغة اوى و سطحيين موت (وهيا تلاقيها 24 متنحه فى صورة واحد من الفنانين) 18 - انا لما اتجوز لازم اشتغل .. مش بحب قعدت البيت (علشان ماتطبخش ياريس)

اتفرج على حوارات البنات
صفحة 1 من اصل 1